Sie sind nicht angemeldet.

Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 25.

Freitag, 5. Oktober 2012, 17:58

Forenbeitrag von: »(s)killboy«

Community Map

Hehe...das hatte ich eigentlich so ähnlich bei der "Than Hoa Wetlands" geplant und auch schon angefangen...aber irgendwer hat im Laufe der Geschichte von EoD die ganzen Waffen aus der Hütte entfernt. Waffenladen finde ich generell gut, vor allem, weil ich noch etliche geile, zum Teil auch reichlich "mächtige" Waffen bei mir in der Warteschleife hab....fehlt noch Textur... Am besten einen Waffenladen der auch einen kleinen Balkon oder Turm hat, so dass man sich von oben die Bots mal so richtig zu...

Dienstag, 2. Oktober 2012, 17:39

Community Map

Ach...das ist auch wieder wahr mit den Mappern! Allerdings denk ich auch an Leute wie Trahn Lee (Liao) der sich 'ne zeitlang auch echt den Arsch aufgerissen hat, Jynger, Pencil, oder Wilson z.B. gerade Letzterer hat echt auch viel zu der Mod beigetragen, obwohl er eigentlich eher nichts gemodded hat, aber immer im mIRC Channel als Ansprechpartner da war und die Webseite geschmissen hat und so, wenn ich mich recht erinnere. Als Commedian bekomme ich dann natürlich eine Extra Statue (Material ID 4...

Dienstag, 2. Oktober 2012, 11:58

Community Map

Zitat von »Laux« "Wie wäre es mit einer Community Fun Map? Mit ganz verrückten Mapstyle Ritter Burgen, Future, Comic und gemisch?" Also die Idee finde ich garnicht so schlecht. Mir ist auch schon so eine ähnliche Idee gekommen "Dann kommt in die Map ein Mahnmal in einen Tempel, mit den Top 50 Spielern in Stein gelistet, angefangen vom 1.Platz Abwärts? Die Top 10 in größerer Schrift! Jedes Fahrzeug und Flugzeug bekommt das EoD Logo für die Mod. Und die Gebäude einen Aushang mit "Wanted" oder "To...

Montag, 24. September 2012, 20:40

@ Lotte

Hey Lotte. Kann nicht mehr in den Dev. Bereich. Kannst Du das mal freischalten bitte? Danke! Melde mich Freitag wieder. Habe das Mat. ID Problem gelöst. Zufällig! Exp. geht jetzt also! Greetz!

Sonntag, 16. September 2012, 20:01

Painted Black

Today I uninstalled EoD after uninstalling 10 Games I no longer play. Then defragmented my HDD and reinstalled EoD. Now it works much beter. Still lagging, but much better...

Freitag, 14. September 2012, 20:40

Painted Black

WTF? Don't bring me in Verlegenheit, M'am!

Freitag, 14. September 2012, 03:01

Vietnam - Looking Into the Past

Dude now that ist quite awesome. The problem is, you can hardly tell friend from foe.

Freitag, 14. September 2012, 02:34

Vietnam - Looking Into the Past

Black and white would be cool, with a little animated film grain layer like the fake city of dreams in Fall Out 3. It's pretty neat to run around in a black and white environment...just like one of these old Lassie movies. ;-) There should be some kind of switch for that, or maybe a small patch that sets all EoD color to greyscale, so like if you want to play b/w just patch it. If you want to get back to color, patch it back to color. Thats a real cool idea. On the other hand you could just adju...

Freitag, 14. September 2012, 02:26

Painted Black

Hey Mono. That was very helpfull. Never knew that and never got into that RAM thing, since I'm not interested enough in technique to read about it. For the 3GB Limit of XP: I heard you can use 4GB (or more...up to 64GB) of RAM whith XP with physical adress extension (PAE) workaround and maybe a RAMdisk where you put the pagefile...whatever, helpfull post! Thanx!

Donnerstag, 13. September 2012, 23:15

Invert mouse

Ach hey! Tja...ich hab total mistiges Internet mit 'nem 3GB Limit im Monat. Das wird wohl vorerst nix, bzw. vielleicht kauf ich nächsten Monat mal ein Bisschen mehr Traffic. Hab' dummerweise nicht die leiseste Ahnung was zocken so verbraucht. Wenn mir da 15 Euro die Stunde durchrasseln ruf ich lieber 'ne Sexhotline an. Weiß jemand was zocken so verbraucht? Aber ich schraube mit Lotte ja fleißig an EoD rum, von daher bin ich nicht ganz aus der Welt.

Donnerstag, 13. September 2012, 23:08

Painted Black

Wow! No kidding? That'd be great. Ebay Kleinanzeigen had none untill now. As long as i can afford the fee I'd pretty much like to buy it in 2 weeks. Would be a big step foreward for me. Ah yeah, and of course it's GHz...*lol* I bought the machine for 200 bucks a few months ago. It came with flatscreen (needed a new one...remember the loadscreens...you mentioned all the loaders were very dark...now problem solved), keyboard, W-Lan stick, Win XP, Word 2000 and lots of other things I didn't really ...

Donnerstag, 13. September 2012, 15:50

Invert mouse

Ich flieg immer mit Tastatur, WSAD + Pfeiltasten (auch invertiert, also Feil hoch = Nase hoch). Mit Maus find ich das total schwierig bzw. unmöglich! A propos...ich glaub ich flieg mal 'ne Runde...

Donnerstag, 13. September 2012, 12:35

Painted Black

Oh wait...it's MHz (Micro Hertz ). Actually it's a Celeron CPU with 3,2 not 3,8 MHz (Mega Hearts ) that i run. The mainboard is an Asus P5ND-2 SLI. I just wonder BF42 lags like shit and any other game i played yet seems to run fine at highest settings. Played S.T.A.L.K.E.R., Fall out 3, Fall out New Vegas and Assasins Creed II with it and experienced no lag at all. Okay..the Games are more like graphic than ramwhores, but I would have bet 1GB is quite enuff. But maybe...it's also a Problem with ...

Donnerstag, 13. September 2012, 01:23

Painted Black

No kidding? To be honest...most of the EoD maps lag like shit on my PC. Even though I use to play with only 25 VC on one side and 13 US on my side or so. Got a 3,8 GHz CPU and 1 GB RAm + a slightly good 1GB SLI Card. I remember times i played BF42 with 256 MB SDRAM...*sniff*. Even FH runs pretty fine for me. I guess were just megalomaniac, putting 1000+ objects in a map and wondering it lags sometimes. Well...been searching for used RAMS that fit my Mainboard for months. Guess i need to order so...

Mittwoch, 12. September 2012, 21:16

Painted Black

Problem solved: Seems like irfan view was the problem. The screenshots appear fine in Photoshop. By the way...still on Direct X 9 and no SLI here! Also I'm still running Windows XP, since all the other stuff sucks. (Not to mention still just 1GB RAM )

Mittwoch, 12. September 2012, 15:50

Painted Black

Nope on both...single monitor and I'm using Irvan View for years now, to watch BF42 screenshots. Didn't have the time to try it, but I had the idea to try if fraps works. I am just wondering whats going wrong there.

Mittwoch, 12. September 2012, 02:10

Painted Black

Zitat von »mono« So, what has changed / what did you change since then? Well nothing...i guess. I got me a new PC, played a lot other games like Fall Out New Vegas and stuff and taking screenshots worked fine. Started playing EoD with that new PC and screenshot appear to be black. I've just reset all the settings to default in my BF42 profile in the Nvidia Systemcontrols...same problem.

Dienstag, 11. September 2012, 20:24

Painted Black

Anyone an Idea why all my screenshots (taken from BF1942 / EoD) are just black? I'm running a "Palit Geforce 450 1GB" on my System and taking screenshots worked fine for me until now.

Sonntag, 9. September 2012, 14:19

frontal attack

Mir ist auch aufgefallen, dass man mit der LAW zum Teil 5 mal auf einen Panzer schießen muss, damit er kaputt geht. Besonders auffällig war das bei dem NVA Raketenwerfer Fahrzeug (Name entfallen), aber auch bei anderen Fahrzeugen.

Mittwoch, 15. August 2012, 15:39

Just a short Moin!

The Nagant revolver looks a bit small to me, doesnt it? I mean...the barrells diameter is smaller than the players finger. Maybe it's just the screenshot. The other stuff looks cool.